Khamis, 14 Februari 2013

Rumahku Surgaku

Kelana Musafir menulis....

Rumah yang ku beli ini sudah 8 tahun aku duduki.
sebelum aku membeli rumah di Antaragapi ini. aku pernah membuat bayaran pendahuluan untuk membeli rumah di Bukit Sentosa. namun banyak kawan-kawanku tidak mengesyorkan aku membeli rumah disitu Kerana banyak berlaku kecurian di kawasan Bukit Sentosa pada waktu itu. Jadi aku pun batalkan pembelian tersebut. Hendak dijadikan cerita ada kawanku membeli sebuah rumah di Antaragapi, jadi aku pun saja ronda-ronda kat hulu selangor dan salah satu kawasan yang aku lawati itu sudah tentulah Antaragapi. Aku lihat kawasan ini cukup aman, damai, seperti suasana kampung dengan pokok-pokok yang ditanam di kiri kanan jalan dan dihadapan rumah oleh pihak PKNS membuatkan aku terpikat untuk membeli rumah di kawasan ini.


pandangan hadapan rumah 
Anak-anakku

Tiada ulasan: